مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط، منابع ارشد و بهداشت محیط، آب و فاضلاب و بهداشت محیط، گندزداها و بهداشت محیط، مبارزه با ناقلین و بهداشت محیط
مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط، منابع ارشد و بهداشت محیط، آب و فاضلاب و بهداشت محیط، گندزداها و بهداشت محیط، مبارزه با ناقلین و بهداشت محیط

در برخورد با خطاهای انسانی به چهار اصل توجه مهم نمایید

ادامه مطلب را در لیست موضوعی hse در سایت ایمنی و بهداشت صنعتی - سایت موژ

بیابید
ابراهیم ندرلو
مدیر سایت مهندسی بهداشت محیط و صنعتی - سایت موژ
نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ق.ظ http://sosham.blogfa.com

با سلام
من شیرین بایروی دانشجوی دانشگاه علوم ژزشکی تهران هستم و در حال ارائه یک مقاله در زمینه بررسی نظرات دانشجویان در زمینه حوادث هستم ولی در فراهم اوردن یک پرسشنامه خوب که از نظر روایی و ژایایی در حد قابل قبولی باشد دچار مشکل هستم.
از شما تقاضا دارم مرا راهنمایی و کمک کنید.
سپاسگذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد