مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط، منابع ارشد و بهداشت محیط، آب و فاضلاب و بهداشت محیط، گندزداها و بهداشت محیط، مبارزه با ناقلین و بهداشت محیط
مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط، منابع ارشد و بهداشت محیط، آب و فاضلاب و بهداشت محیط، گندزداها و بهداشت محیط، مبارزه با ناقلین و بهداشت محیط

منبع رایگان برای دانلود کتاب!

همیشه، خواندن، یکی از راه های موثر برای یادگیری علوم مختلف و پیشرفت همه جانبه بشر بوده است و تنها با گذشت زمان، شکل آن تا اندازه ای دچار تغییر گردیده است و با ورود کامپیوتر به زندگی بشری، حالت دیجیتالی را نیز به خود گرفته است. یافتن کتاب های الکترونیک در سطح گسترده اینترنت با وجود دسته بندی های متعدد شاید کمی دشوار به نظر برسد؛ بخصوص زمانی که بخواهید پسوند رایگان را هم به آن بیافزایید.

شناسایی وب سایت هایی که چنین خدماتی را به کاربران خود می دهند می تواند بستری باشد برای یافتن انواع کتاب های الکترونیک در زمینه های مختلف. در ادامه نام 20 وب سایت را به همراه معرفی مختصری از خدمات آن ها خواهید دید که بسته به نیاز خود می توانید از آن ها به طور کاملا رایگان استفاده نمایید ضمن اینکه در همین زمینه می توانید پست 11 کتاب کاملا رایگان برای طراحی وب! را هم مطالعه نمایید.
1. FreeBookSpot: منبعی جامع شامل بیش از 4485 کتاب در 96 دسته بندی مختلف که حجمی بالغ بر 72 گیگابایت دارد. شما می توانید در این سایت به جستجو و دانلود کتاب در مباحثی نظیر برنامه نویسی، مهندسی، موضوعات علمی، داستانی و ... بپردازید. برای دانلود کتاب ها از این وب سایت نیز نیازی به ثبت نام در آن ندارید.
2. 4Ebooks: مجموعه بزرگی از کتاب های برنامه نویسی کامپیوتری است. کتاب هایی موجود در این سایت هر کدام شامل توضیح مختصری نیز هستند که در مورد یافتن کتاب مورد نظرتان شما را کمک می کنند. این مجموعه بزرگ شامل بیش از 1000 کتاب در زمینه های دات نت، ای جکس، اکشن اسکریپت و موارد مشابه دیگر می باشد.
3. Free-eBooks: وب سایتی که از طریق آن علاوه بر یافتن کتب مختلف، قادر به دانلود مجله های معروف حهان نیز می باشید. استفاده از خدمات این سایت نیاز به ثبت نام اولیه دارد که به صورت رایگان انجام می گیرد.
4. ManyBooks: کتاب های مختلفی را جهت نمایش در دستگاه های پی دی اف خوان، آی پاد و پی دی ای آماده می سازد. این سایت دارای آرشیوی بیش از 21282 عنوان می باشد که استفاده از تمام آن ها به صورت رایگان است!
5. GetFreeeBooks: سایتی مشابه سایت های بالا که دارای کتاب های رایگان است. کلیه کتاب های موجود در این وب سایت، کتاب هایی هستند که به صورت قانونی امکان دانلود را دارند.

6. FreeComputerBooks: همان طور که از نام آن پیداست، در آن می توانید کتاب های مختلفی را در زمینه کامپیوتر بیابید. مزیت این سایت، دسته بندی ایده آل آن است که علاوه بر داشتن 12 دسته اصلی، شامل 150 زیر دسته مختلف است که جهت یافتن کتاب مورد نظرتان بسیار مفید خواهند بود.
7. freeTechBooks: کتاب های موجود در این وب سایت نیز به صورت رایگان و قانونی عرضه می شوند. کتاب های مختلفی را در زمینه مهندسی و علوم کامپیوتر را می توانید در آن بیابید.
8. Scribd: وب سایتی جهت به اشتراک گذاری فایل ها با فرمت برنامه های مختلفی نظیر Word، Excel، Powerpoint و PDF می باشد. شما می توانید این فایل ها را دانلود نموده و یا حتی آن ها را وارد وبلاگتان نمایید.
9. Globusz: همین بس که یکی از وب سایت های معروف در زمینه دانلود کتاب های رایگان است!
10. KnowFree: کاربران این وب سایت به مبادله کتاب ها، آموزش های ویدیویی و سایر موارد این چنینی به صورت رایگان در آن می پردازند.
11. OnlineFreeEbooks: شامل 9 دسته بزرگ در زمینه کتاب های بازرگانی، مهندسی، سخت افزار، برنامه نویسی و ... می باشد که قابلیت دانلود به صورت رایگان را دارا می باشد.
12. MemoWare: اگر پاکت پی سی دارید احتمالا این وب سایت برای شما بسیار مناسب است چرا که فرمت کتاب های آن هماهنگ با دستگاه هایی نظیر همان است.
13. Franklin: بیش از 1000 عنوان کتاب در فرمت متن و فایل های HTML.
14. OnlineComputerBooks: شامل کتاب های مختلفی در زمینه های رایج است.
15. SnipFiles: علاوه بر داشتن کتاب های رایگان، دارای نرم افزار های رایگان برای دانلود نیز هست.
16. BookYards: اطلاعات و فایل های موجود در این وب سایت نیز به طور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.
17. TheOnlineBooksPage: لیست بیش از 30000 کتاب رایگان موجود در سطح نت!
18. AskSameBooks: شامل مجموعه ای از کتاب هایی نظیر شکسپیر و نمونه های مشابه آن است.
19. BaenFreeLibrary: کتابخانه ای از زمان های علمی تخیلی.

20. eBookLobby: این سایت به دسته بندی های مختلفی تقسیم شده است. ابتدا موضوع خود را انتخاب می کنید و سپس به جستجوی کتاب مورد علاقه خود می پردازید.

منبع:وبلاگینا

در ضمن شما میتوانید به سایت های معرفی شده توسط سایت موژ نیز سر بزنید:


  1. http://www.free-ebooks.ws/
  2. http://1001e-books.blogspot.com/
  3. http://www.libabo.de
  4. http://laska-online.com,thanks
  5. http://heathfood-s.com,thanks
  6. http://www.zbooc.com
  7. http://free-ebooks-for-u.blogspot.com/search/label/Novels
  8. http://www.ebooksdemarketing.com.ar
  9. http://www.theebooksshop.com
  10. http://www.Libraryofdoom.webs.com
  11. http://www.fun-guide.org
  12. Download Free Ebooks/a>
  13. http://endless-satsang.com/ebooks.htm
  14. http://ebooksonlinefree.blogspot.com
  15. http://www.supercasinostore.com/Woulddownload pdf booksFREE BOOKS
  16. http://www.booksbuddy.org.Its
  17. http://www.booksbuddy.org
  18. http://www.warrenfarrell.net/TheBook/index.html
  19. http://www.newebooksonline.com
  20. http://professional-ebooks.blogspot.com
  21. http://www.ZainBooks.com
  22. http://www.cyberbookdepot.com
  23. http://www.truly-free.org/
  24. http://www.freebookspdf.com.

منبع:سایت موژ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد