موسسه تحقیقات آب

موسسه تحقیقات آب

این سامانه با هدف توسعه بستری تحت وب و آنلاین، به‌عنوان یکی از روش‌های غیرسازه‌ای به‌دلیل کارآرایی محرز آن، نقش مهمی در آگاه نمودن جوامع انسانی از وقوع سیلاب و مدیریت سیلاب ایفا می‌نماید.

این سامانه با هدف توسعه بستری تحت وب و آنلاین به‌منظور نمایش و ارائه اطلاعات انواع کاربری‌­های اراضی حوضه­‌های آبریز کشور که با استفاده از تصاویر ماهواره‌­ای استخراج گردیده، طراحی شده است.

این سامانه باهدف ارائه خدمات به تولیدکنندگان داخلی کنتورهای هوشمند حجمی آب در راستای پروژه ملی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی است.

این سامانه با هدف توسعه بستری تحت وب و آنلاین به‌منظور ارائه اطلاعات تبخیر ـ تعرق سطوح اراضی زراعی آبی، باغی و دیم تمامی حوضه‌های آبریز کشور به تفکیک استان، شهرستان و محدوده‌های مطالعاتی طراحی شده است. در این سامانه ضمن امکان مشاهده نقشه‌های تبخیر ـ تعرق واقعی، امکان گزارش‌گیری در مقیاس‌های زمانی ۱۰ روزه، ماهانه، فصلی و سالانه نیز فراهم گردیده است.

این سامانه با هدف توسعه بستری تحت وب و آنلاین به‌منظور اشتراک‌گذاری اطلاعات و داده‌های محیطی مرتبط با منابع آب دریای خزر و پشتیبانی از تحقیقات علمی و ارائه داده‌های محیطی به پژوهشگران جهت گسترش همه‌جانبه تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی در حوضه دریای خزر در راستای تسهیل در حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی راه‌اندازی گردیده است.

این سامانه با هدف توسعه بستری تحت وب برای نمایش، پیگیری و سهولت دسترسی به اطلاعات کالیبراسیون تجهیزات آب و هواشناسی برای متقاضیان آزمایشگاه طراحی شده است.

آزمایشگاه شیمی و میکروبیولوژی آب و فاضلاب

این آزمایشگاه فعالیت خود را در سال ۱۳۸۸ با اتکا بر بخش‌ها و چارت‌های سیاست ملی آب‌های جهان شروع کرد.

موسسه تحقیقات آب

موسسه تحقیقات آب

اخبار موسسه تحقیقات آب

اطلاعیه‌ها

اخبار بازنشر در حوزه آب و فاضلاب

Title
Title
انتشارات
Edit Content
Edit Content
Edit Content

موسسه تحقیقات آب

شهروند خبرنگار​

موسسه تحقیقات آب از تمامی علاقه مندان دعوت به عمل می آید تا با ارسال اخبار، تصاویر و فیلم های حوزه صنعت آب و برق شهروند خبرنگار ما باشید. سوژه های خود را در زمینه های : مدیریت مصرف،‌حوادث، خدمات رسانی، کیفیت آب، وضعیت فاضلاب، خدمات برق رسانی و ... استان، شهر و محله خود را جهت آگاهی و اطلاع رسانی عمومی با توجه به نکات زیر ارسال فرمایند.
پروتکل های تحقیقاتی
پروتکل های تحقیقاتی
طرح ها و پروژه ها
طرح ها و پروژه ها
گزارشات و مقالات
گزارشات و مقالات
مرکز اسناد
مرکز اسناد
پیوندها
پیوندها
اسکرول به بالا