مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط، منابع ارشد و بهداشت محیط، آب و فاضلاب و بهداشت محیط، گندزداها و بهداشت محیط، مبارزه با ناقلین و بهداشت محیط
مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط، منابع ارشد و بهداشت محیط، آب و فاضلاب و بهداشت محیط، گندزداها و بهداشت محیط، مبارزه با ناقلین و بهداشت محیط

نانو تکنولوژی در علوم بهداشتی

بسیج دانشجوئی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران چهارمین همایش دانشجوئی تازه های علوم بهداشتی را با توجه به اهمیت موضوع نانو تکنولوژی ، این همایش را با عنوان " نانو تکنولوژی در علوم بهداشتی" در اردیبهشت ماه سال 1387 برگزار می نماید.جهت اطلاعات بیشتر به سایت http://nths.tums.ac.ir مراجعه نمایید.
ابراهیم ندرلو
سایت موژ

چگونه امتیاز سایت خودمان را در گوگل افزایش دهیم

چگونه امتیاز سایت خودمان را در گوگل افزایش دهیم؟- قسمت دوم
8- استفاده از گروه‌های خبری:
فراموش نکنید که همه مطالب گرو‌ه‌های خبری و انجمن ها(FORUMS) در موتورهای جستجو ثبت می‌شوند. شرکت در مباحث این گروه‌ها کمک زیادی به معرفی سایت شما به موتورهای جستجو خواهد کرد. در ضمن بخاطر داشته باشید که این مطالب برای مدتهای زیادی در این گروها باقی خواهند ماند.
9- ارائه محتوای با ارزش :
یکی از بهترین روش‌های بازاریابی ( حتی بصورت سنتی آن) استفاده از تکنیک توصیه دوستان است. اگر شما در سایت‌تان به ارائه سرویس‌های رایگان بپردازید، بازدیدکنندگان شما، توصیه سایت شما را به دوستانشان خواهند کرد. اینکار باعث افزایش کیلک بر روی سایت شما خواهد شد. بسیاری از افراد سایت شما را برای سرویسی که ارائه کرده است در سایت‌های مختلف معرفی خواهند کرد. خب این یعنی کمک به افزایش رتبه سایت‌تان .
10- وبلاگ نویسی :
هنوز مطالبی که در وبلاگ سایت‌ها نوشته می‌شود از اهمیت زیادی برخوردار هستند. علاوه بر اینکه این مطالب می‌تواند در ایجاد ارتباط بهتر با مشتری موثر باشد، تاثیر مثبتی در افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو خواهد داشت. سعی کنید از اسامی مناسب برای وبلاگ سایت و همچنین شاخه‌ای که این وبلاگ درآن قرار دارد استفاده نمائید.
11- موتور جستجو به محتوا، از بالا به پایین اهمیت می دهد
موتورهای جست و جو صفحات شما را از بالا به پائین جست و جو می کنند برای همین است که عنوان صفحات، توضیحات و کلمات کلیدی اهیمت دارند . چنانچه بتوانید با حذف جدول ها و تصاویر مطالب خود را در قسمت های بالاتری از صفحه قرار دهید شانس شما در موتورهای جست و جو بالا خواهد رفت و در ضمن در حین نمایش نتایج جست و جو بخشی از مطالب شما برای بازدید کننده نمایان خواهد شد و او می تواند بفهمد که آیا مقاله شما با موضوع مورد نظر او مرتبط است یا خیر .

چنانچه مقاله ای می نویسید و مایلید که مقاله شما در نتایج جست و جو قرار گیرد بهتر است آن را در یک صفحه مجزا قرار دهید و در در قسمت نام صفحه عنوان مقاله را بنویسید (PAGE TITLE)
سعی کنید در تیتر و عنوان مقاله و یا گفتارتان از کلمات کلیدی به صورت کامل استفاده کنید شاید کمی ترکیب مشکل باشد اما در دست آوردن نتیجه مطلوب توسط موتورجستجو کمک شایانی میکند ، به ترتیب سعی کنید که کلمات مهم و کلیدی خود را در پاراگرافهای ابتدایی متن به کار ببرید .
12- لینکتان را ثبت کنید
لینک خود را در سایت هایی که قسمت ثبت لینک دارند حتما ثبت کنید ، بسیاری از وب‌سایت‌ها و برخی وبلاگهای به صورت موضوعی و دایرکتوری و یا عمومی و .... لینک شما را رایگان درج می کنند . مهم نیست که وبلاگ یا وب‌سایت مذکور دارای مخاطب هست یا نه درج لینک سایت شما، یک لینک را به شماره‌ی لینک های شما نزد موتورجستجو اضافه می کند .
13- در دایرکتوری ها ثبت نام کنید
دایرکتوری ها یا همان وب‌سایت‌هایی که بصورت موضوعی لینک‌ها را مجانی یا در ازاء مبلغ ناچیز ثبت می کند، مکان های مناسبی برای ثبت لینک وبلاگ شما هستند ، هرچند تاثیر چندانی در جذب مخاطب به سایت شما ندارند .
14- هر لینک ، افزایش رتبه نمی دهد !
رتبه شما با بالا رفتن تعداد لینک های شما افزایش نمی یابد بلکه رتبه شما زمانی افزایش می یابد که تعداد نمایش سایت شما در نتایج جست و جو افزایش یابد و مخاطبان بر روی لینک شما در موتورهای جست و جو کلیک نمایند .
برای فهم بهتر یک مثال می زنم : شما مطلبی در سایت خود تحت عنوان " آموزش وب " دارید . چنانچه کسی در گوگل و ... این عنوان را جست و جو کند و سایت شما را مرتبط با این عنوان بیابد و بر روی آن کلیک کند سایت شما در جست و جوی این عنوان رتبه بالاتری خواهد داشت . البته اگر تعداد زیادی مخاطب از این طریق به سایت شما برسند .
از این‌رو ممکن است شما مطلبی در مورد اس ام اس رایگان بنویسید و رتبه پائین تری در موتورهای جست و جو کسب کنید . و شاید علت این امر این باشد که مطلب شما جاذبه زیادی برای مخاطب نداشته باشد چون مخاطب شما گزیده ای از مطلب شما را در نتایج جست و جو مشاهده می کند .
توضیح اینکه این نکته دست شما را نبندد در نهایت لینک را می گیرید ، اما رتبه به شما تعلق نمی یابد .
15- لینک‌ها تاریخ مصرف دارند
این نکته را هیچ وقت فراموش نکنید : " هر لینکی تاریخ مصرفی دارد " مثلا لینکی را که یک سال پیش سایت دیگری به شما داده است هیچ نقشی در بالا بردن رتبه شما ایفا نمی کند ، زیرا موتورهای جست و جو به مرور لینک های قدیمی را حذف می کنند .
16- خودتان به خودتان لینک دهید
بهتر است در سایت خود به مقالات و مطالب خود چند بار لینک بدهید ، برای مثال می توانید عناوین مقالات سایت خود را درج کنید و خلاصه مقاله را در صفحه ای دیگر و متن کامل آن را در یک صفحه مجزا قرار دهید و یا اینکه در همان صفحه ای که متن کامل مقاله را قرار می دهید به عنوان مقاله لینک همان صفحه را بدهید .
منبع :‌ وبلاگ فناوری اطلاعات یزد
با تدوین و تلخیص توسط سایت http://mohsenazizi.blogfa.com/post-912.aspx

اولین نمایشگاه بین المللی ایمنی صنعتی ، حفاظت و آتش نشانی

اولین نمایشگاه بین المللی ایمنی صنعتی ، حفاظت و آتش نشانی اصفهان - ISFPEXPO 2008 ) Industry Safety &Security &Fire Protection Expo ) به عنوان اولین و تنها نمایشگاه تخصصی کشور در این خصوص فرصتی استثنایی را جهت معرفی کالاها و خدمات شما به متخصصین و بازدیدکنندگان از سراسر کشور و سایر کشورهای منطقه فراهم خواهد نمود .
جهت اطلاعات بیشتر کلیک نمایید


ابراهیم ندرلو
سایت موژ

اولین کنفرانس بین المللی جایگاه ایمنی صنعتی ، بهداشت حرفه ای

فراخوان مقالات
اولین کنفرانس بین المللی جایگاه ایمنی صنعتی ، بهداشت حرفه ای

و محیط زیست در سازمانها
8 تا 19 اردیبهشت 1387 اصفهان - ایران
همکاران و دوستان گرامی
از طرف کمیته اجرایی از شما دعوت می گردد که در اولین کنفرانس بین المللی جایگاه ایمنی صنعتی ، بهداشت حرفه ای و محیط زیست در سازمانها که از تاریخ 18 تا 19 اردیبهشت ماه سال 1387 در اصفهان برگزار خواهد شد مشارکت فرمایید .هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی با آخرین تحقیقات ، دستاوردها ، نتایج و راهکارهای روز دنیا در زمینه ایمنی صنعتی ، بهداشت حرفه ای و محیط زیست می باشد .
اهداف کنفرانس :
این کنفرانس به منظور دستیابی به اهداف زیر تعریف و سازماندهی شده است :
توسعه فرهنگ ایمنی در سازمانها شرکتها و سایر بخش تولیدی خدماتی و آموزشی کشور
- آشنا نمودن متخصصین این عرصه با آخرین پژوهشها و دستاوردهای علمی در این زمینه
- توسعه روابط و همکاریهای کاربردی در این زمینه بین صنایع کشور ، دانشگاهها و موسسات پژوهشی
- معرفی دستاوردها و موفقیتهای صنایع کشور در زمینه ایمنی صنعتی ، بهداشت حرفه ای و محیط زیست
- صیانت از منابع انسانی مالی سرمایه ای و محیط زیست با بهره گیری از آخرین دستاوردهای این بخش
- آشنایی بیشتر با برنامه ها دستاوردها تجارب و استانداردهای ایمنی در سایر نقاط جهان
- معرفی مزیتها و توانمندیهای علمی اجرایی و تخصصی کشور در این زمینه به کشورهای منطقه و سایر مناطق جهان
- توسعه همکاریهای علمی ، مدیریتی اجرایی و اقتصادی بین کشور و سایر نقاط جهان
در طول برگزاری کنفرانس نمایشگاهی چهار روزه در زمینه ایمنی صنعتی ، حفاظت و آتش نشانی در محل نمایشگاههای بین المللی اصفهان برگزار می گردد . بازدید از این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا با برقراری ارتباط با فعالان این بخش با آخرین محصولات ، تجهیزات ، ابزارها ، نرم افزارها و شرکتهای ارایه کننده این خدمات از نزدیک آشنا شوید.
جهت اطلاعات بیشتر کلیک نمایید


ابراهیم ندرلو
سایت موژ