مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط، منابع ارشد و بهداشت محیط، آب و فاضلاب و بهداشت محیط، گندزداها و بهداشت محیط، مبارزه با ناقلین و بهداشت محیط
مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت محیط، منابع ارشد و بهداشت محیط، آب و فاضلاب و بهداشت محیط، گندزداها و بهداشت محیط، مبارزه با ناقلین و بهداشت محیط

دیدار ریاست سازمان حفاظت محیط زیست با وزیر محیط زیست اتحادیه کمو

دیدار ریاست محترم سازمان محیط زیست با جناب آقای ایکیلیلو ذوانین معاون محترم رییس جمهور و وزیر محیط زیست اتحادیه کمور

مذاکراتی با حضور ریاست سازمان و دکتر زارع (ریاست محترم آموزشکده محیط زیست )، دکتر نجفی (معاونت محیط طبیعی وتنوع زیستی ) ، دکتر رجب زاده (معاونت آموزش و پژوهش)، مهندس عالیخانی (مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل )با جناب آقای ایکیلیلو ذوانین معاون محترم رییس جمهور و وزیر محیط زیست اتحادیه کمور درتاریخ 30/7/86 راس ساعت 16:45 در سازمان محیط زیست مبنی بر استفاده از تسهیلات آموزشی سازمان برای اتحادیه کمور انجام گرفت.
سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه پذیرش 4 نفر دانشجو در رشته های تکنولوژی آلودگی محیط زیست ، بازیافت ، روابط عمومی و محیط بان تا مقطع لیسانس ، در آموزشکده محیط زیست و همچنین شرکت در برنامه های کوتاه مدت نظیر توسعه پایدار، آموزش مشارکت مردمی، اطلاعات و آمار محیط زیست نیز توافقاتی صورت پذیرفت.
همچنین معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان آمادگی خود را مبنی بر انتقال تجارب علمی در امر حفاظت از مناطق و گونه ها ، بیوتکنولوژی ، اکوتوریسم اعلام کردند. در این دیدار ضمن اهداء اطلس مناطق حفاظت شده به معاون محترم رییس جمهور و وزیر محیط زیست اتحادیه کمور، استفاده از این اطلس می تواند تجربه خوبی برای کشور کمور باشد.
در این میان هیات کموری درخواست استفاده از تجربیات ایران در بخش مدیریت پسماند شدند. ریاست محترم سازمان افزودند که تجربیاتی موفقی در زمینه مدیریت تصفیه خانه های صنعتی و انسانی داریم که می توانیم در اختیار کشور کمور قرار دهیم.
در پایان ضمن دعوت ریاست محترم سازمان حفاظت محیط زیست برای بازدید از کمور ، خواستار اعلام کتبی توافقات صورت گرفته در این جلسه به کشورشان شدند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد